NEDĚLNÍ KURZ PRO KLID A POHODU

CHCETE OCHUTNAT JÓGOVU BONBONIÉRU? OKUSTE RŮZNÉ PŘÍSTUPY K PÉČI O NAŠE FYZICKÉ I MENTÁLNÍ A DUŠEVNÍ ZDRAVÍ. PROVONĚNÝ KURZ PLNÝ POCTIVÉHO PROTAŽENÍ A SKVĚLÝCH TIPŮ NA ODPOČINEK A UVOLNĚNÍ. 

7.1. 2024 NEDĚLE 17:30 - 19:00 / 12 lekcí/ 90 minut /cena kurzu 2900,- 


MÍSTEK, FREEDOM -  NEDĚLE 17:3O

CHCETE SI DOPŘÁT OPRAVDOVOU DÁVKU ODPOČINKU A ZAKONČIT KAŽDÝ TÝDEN PRODLOUŽENÝM PŘÍJEMNÝM PROTAŽENÍM A ODPOČINKEM, PO KTERÉM BUDETE JAKO NOVÍ?  

Tento nedělní kurz je spojením aromaterapie, jógy, ZOGA movement, anatomie, manter, meditací a našich vlastních mnohaletých jógových zkušeností.

  • Lekce jsou zaměřené na mindfulness, zpomalení, zklidnění, čas pro sebe sama s tipy do běžného života.
  • Kurz je speciální, protože každá lekce bude provoněná (využití aromaterapie) – jóga všemi smysly.
  • Kurz je také vhodný jako prevence syndromu vyhoření.

Kurz vedou: Kačka Polomská a Adéla Tomešová


CO VŠE JE SOUČÁSTÍ KURZU?

  •  12 LEKCÍ - zaměřeno na různá témata rozepsána níže
  • TIŠTĚNÉ PRACOVNÍ LISTY které dohromady dají na konci kurzu obsáhlá skripta.
  • ÉTERICKÉ OLEJE

KURZ JE VHODNÝ PRO TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ OKUSIT RŮZNÉ TECHNIKY A DÁT SI NETRADIČNÍ "JÓGOVOU BONBONIÉRU". 

TÉMATA KURZU:

TÉMATA, KTERÝMI PROVÁZÍ ADÉLA

1. lekce - Aromaterapie

- Co je aromaterapie

- Éterické oleje –jak vybrat ty kvalitní a na co si dát při nákupu EO pozor, k čemu EO slouží, kontraindikace, vybrané éterické oleje zaměřené na zklidnění mysli a uvolnění těla.
- Ásánová praxe: Jemná lekce hatha jógy pro protažení celého těla.
- Závěrečná relaxace s automasáží hlavy a obličeje se speciálně připraveným olejem proti stresu a napětí.

2. lekce - Trátak

- Co jsou očistné techniky (šatkarmas) a k čemu slouží (čisté tělo, čistá střeva, čistá mysl).
- Vybrané očistné techniky pro každodenní praxi.
- Ásanová praxe: Hatha jóga na zahřátí se zaměřením na rotace na podporu peristaltiky.
- Závěr lekce – technika TRÁTAK (očistná technika, zároveň technika koncentrační pro navození klidu a hluboké relaxace.
- Kontraindikace: Pro syndrom suchého oka, kontaktní čočky bude k dispozici varianta, kterou je možné praktikovat i ve výše uvedených případech.

3. lekce - Nádí šódhana

- Životní energie, energetické dráhy a dechové techniky.
- Co je mužský a ženský princip.
- Uklidňující střídavý dech – kdy je dobré ho použít, kontraindikace.
- Ásanová praxe: Zaměřená na levo-pravou linii těla. Pozdrav měsíci i s úvodní vizualizací a závěrečnou dechovou technikou nádí šódhana.

4. lekce - Řízená relaxace s vizualizací a šamanským bubnem

- Co je meditace. Rozdíl mezi spánkem a meditací.
- Stres – eustres, distres.
- Sympatický a parasympatický systém.
- Meditační a relaxační techniky a tipy pro každodenní praxi.
- Ásanová praxe: Hatha jóga tematicky laděná k navazující relaxaci.
- Řízená relaxace s vizualizací a šamanským bubnem.

5. lekce - Kancelář a horní polovina těla

- Ergonomie – se zaměřením na horní polovinu těla (monitor, myš).
- Tipy a doporučení při práci s počítačem nebo jednostranně zaměřený pohyb v práci (např. zubaři).
- Ásanová praxe: Hatha jóga se zaměřením na uvolnění krční páteře. Uvolnění a otevření hrudníku, karpální tunely. 

- Dysbalance – protažení prsních svalů a posílení zádových svalů a fixátorů lopatek (horní zkřížený syndrom). Relaxace, meditace.

6. lekce - Jin jóga

- Co je JIN jóga
- Co jsou fascie a proč je důležité s nimi pracovat.
- Kontraindikace: Není vhodné pro těhotné.
- Ásanová praxe: Lekce JIN jógy se zaměřením doprovázená předčítáním s tematikou dané lekce. Probuzení energie Čchi.

TÉMATA, KTERÝMI PROVÁZÍ KAČKA

 

7. lekce - Mantry v jógové praxi

- Co jsou mantry, jejich význam a použití při praxích a jak na nás působí .
- Hra na harmonium a muzikoterapie
- Ásanová praxe: Z hlavy do těla .
- ASATOMA mantra .

8. lekce - Kancelář a dolní polovina těla a ZOGA movement pro pánev a spodní záda

- Pánev - co se s ní a jejím okolím děje při častém sezení. Tipy a doporučení, jak sezení efektivně kompenzovat během 10 minut. Jak pracovat s naší pánví když máme přední nebo zadní náklon pánve
- Praxe: ZOGA movement především pro ty z nás se zadním náklonem pánve. Zvýšení pohyblivosti  a výživa kyčlí. Pozitivní ovlivnění oblasti spodních zad L5 a S1, místo kde se nahlaste tvoří výhřez, jak mu předcházet.

9. lekce - Pratyahara, jak usměrnit naši mysl - koncentrace a jeden bod a umění odpočívat

- Co ovlivňuje naše vnitřní prostředí (naši náladu)
- Tipy na co si dávat pozor, co si možná úplně neuvědomujeme
- Jak pracovat s naší pánví když máme přední nebo zadní náklon pánve
- Praxe: Restart a doplnění vitality našich smyslů. Pozitivní ovlivnění oblasti spodních zad L5 a S1, místo kde se nahlaste tvoří výhřez, jak mu předcházet.

10. lekce - Limbický systém, bránice, a dlouhý výdech - zaměřeno na zklidnění

- Co je to limbický systém a jak na něj působíme skrze vonné oleje, aromaterapii.
- Bránice, její funkce. Jak na nás působí dlouhý výdech a jaké jsou jeho přínosy.
- Ásanová praxe: Předklony a prodloužený výdech v jógové praxi. Masáž bránice pohyby ZOGA movement

11. lekce - Joga nidra a 3. spánková fáze

- Jak funguje spánek, proč bez kvalitního spánku nelze vést kvalitní a zdravý život
- Spánkové mýty
- Hlubinná relaxace
- Co je to jóga Nidra neboli jógový spánek
- Ásanová praxe: Rozproudění a uvolnění energie jako příprava na praxi joga nidry

12. lekce - Meditace - Vishok Jyotir /Srdeční kryia

- V srdci je naše duše a božství a je to místo, kde k nim můžeme být nejblíž
- Technika, která ja příhodná k tématu, jak léčit smutek a depresi a jak se dotknout pocitu štěstí a naplnění, které vychází z nás,
- Ásanová praxe: Zaměřená na hrudník a prostor v oblasti žeber. Uvědomění si oblasti srdce, kde bude probíhat následná meditace.

Lektorky se pravidelně střídají a témata nejsou sepsána tak, jak se postupně budou v kurzu objevovat.


POCIT ZAHLCENÍ A STRES


Stres je novodobý zabiják, častá příčina bolestí těla a také poruch naší mysli. Vše může začínat tím, že nejsme schopni náš nervový systém přivést do stavu odpočinku, naše tělo ztrácí možnost odpočívat, regenerovat a nechat dobře pracovat náš imunitní systém. Výsledkem je často nekvalitní spánek, s ním nedostatek procesů ozdravování a slabý imunitní systém, nadváha, bolesti hlavy,  klesá nám nálada, stejně jako kvalita našeho života.

Dlouhodobé bytí ve stresu, neodpočívat a být v jednom kole. V tom jsme dnes mistři. Dlouhodobý stres může do budoucna způsobit vysoký krevní tlak, cukrovku a další civilizační nemoci. Dále může přinést  také to, že budeme náladoví, nesví a můžeme se dostat až do stavu úzkostí nebo depresí.

Jóga je skvělým nástrojem jak se se stresem a napětím vyrovnat. Je skvělým prostředkem k uvolnění našeho těla, mysli i nervového systému. A především skvělým nástrojem k tomu, trávit opravdu kvalitní čas sami se sebou.

KOUPIT NEDĚLE 17:3O

VYZKOUŠEJTE LEKCI ZDARMA 

Než si zakoupíte celý kurz, zjistěte, jestli vám bude vyhovovat mé vedení, jak mluvím a intenzita lekcí.
Tato lekce je pro vaše ramena, šíje a krk.
Líbí se vám jak vedu lekce? Rezervujte si své místo na kurzu ještě dnes. 


 REZERVOVAT KURZ 

RECENZE ÚČASTNÍKŮ MINULÝCH KURZŮ

Přečtěte si co o kurzu říkají ti, kteří jím prošli v minulosti. 

UŽITEČNÉ INFORMACE


VYSOKÁ KVALITA 


LEPŠÍ KONCENTRACE



ZNALOSTI



ASISTENCE V POZICÍCH


PRANAYAMA



ZLEPŠENÍ PSYCHIKY A ZAD

ZKLIDNĚNÍ MYSLI


LEPŠÍ NÁLADA


ÚLEVA OD BOLESTI


RADOST

POZITIVNÍ EMOCE